اپل یا گوگل کدامیک بهترند
<-PostCategory-> // 9:4 - پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,

اپل یا گوگل کدامیک بهترند

 

 
تقریبا یک هفته ای از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن جستجوی گوگل ویژه iOS می گذرد و اکنون نوبت به مقایسه آنها با هم رسیده است. سایت گیزمودو هم در اولین قدم سراغ تست سرعت این دو دستیار صوتی رفته و سیری را در برابر گوگل ویس سرچ به داخل رینگ فرستاده است. 

در مجموع کارایی هر دو برنامه به صورت عمومی قابل قبول است. البته گاهی با پاسخ های عجیب و غریب هم روبرو می شوید. مثلا در جواب درخواست اطلاعاتی درباره طوفان وحشتناک نیویورک (worst Hurricanes in New York City)، سیری به نمایش امتیازات بازی هاکی پرداخته است. یا در پاسخ به بازی بعدی تیم بیس بال جاینت، گوگل به جای جدول بازی ها، امتیازات هفته آخر بازی های World Series را نشان داد. 

اما در نهایت، سیری در رقابت با Google Voice Search کندتر و سرگردان ظاهر می شود. در تمام مدت آزمون، گوگل سریع تر پاسخ گفت، دقیق تر بود، و اگر منصفانه قضاوت کنیم، بسیار کمتر از سیری آزار دهنده بود. 

هنگامی که به دنبال موضوعی باشید که از طریق جستجو در وب باید پاسخ تان داده شود، گوگل واقعا می درخشد. همچنین سیری به تعداد کلیک بیشتری نیاز دارد تا به وی بگویید باید نتیجه را در سافاری باز کند. در حالی که اپلیکیشن گوگل با هر جستجویی، به وب هم سری می زند و همیشه سریع تر و دقیق تر است. هرچند که قابل درک است دستیار گوگلی آیفون محدودیت هایی هم داشته باشد. مثلا این اپلیکیشن به اطلاعات درون آیفون دسترسی ندارد و شما نمی توانید از آن بخواهید به ارسال پیامک یا جستجوی در دفتر تلفن بپردازد. اما به طور کلی این یک گام بزرگ و پیشرفتی قابل قبول برای گوگل و امتیاز بزرگی در این رقابت است. 
ایا سیری بهتر خواهد شد البته باید این را هم بگوییم که شرکت گوگل خود دارای موتور جستجو خودش است وبهتر می تواند در این باره پاسخ دهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->